Jak robić zakupy na dobrewina.pl
Krok 1. Wybierz swoje dobre wina
Wyszukaj dobre wina za pomocą prostej i przyjaznej wyszukiwarki:
Na stronie głównej znajdziesz wyszukiwarkę podstawową.
Lubisz szczegóły? Wybierz SZUKANIE ZAAWANSOWANE.
Interesują Cię cechy win, ważny jest dla Ciebie kraj i region pochodzenia, a także szczep czy winnica – szukaj jak Ci serce podpowiada.
Poszukujesz harmonii smaku ? Dopasuj wina do potrawy. Lubisz kupować rozsądnie ? Wybierz wino po zakresie cenowym.
Krok 2. Dodaj do koszyka
Kiedy znajdziesz wina, których szukasz możesz wejść w szczegóły wina klikając na jego zdjęcie lub nazwę, bądź od razu dodać do koszyka za pomocą przycisku.
Jeśli Twój e-mail, użyty podczas pierwszej rejestracji na dobrewina.pl jest nieaktualny, lub go nie pamiętasz możesz teraz założyć nowe konto, bądź skontaktować się z nami.
W tym celu kliknij ZAREJESTRUJ w prawym górnym rogu a następnie wypełnij formularz rejestracyjny.
Jeżeli jesteś już zarejestrowany a nie pamiętasz hasła kliknij ZAREJESTRUJ w prawym górnym rogu a następnie przycisk ZAPOMNIAŁEŚ HASŁA i postępuj zgodnie z poleceniami na stronie.
Krok 3 Zdecyduj o sposobie odbioru zamówienia
Po dodaniu pożądanych win do koszyka możesz przejść do realizacji zamówienia.
Wejdź do swojego koszyka klikając przycisk w prawym górnym rogu.
Po wyświetleniu listy zakupów możesz zmienić żądaną ilość wybranych win. Następnie kliknij przycisk Realizuj zamówienie.
W następnym kroku realizacji zamówienia wprowadź adres do realizacji oraz adres rozliczeniowy.
Następnie wybierz sposób dostawy zamówienia:
Krok 4. Zapłać za zakupy
Wybierz metodę płatności:
- płatności elektroniczne Przelewy24.pl – jest to metoda błyskawiczna i bezpieczna.
- przelew tradycyjny na rachunek firmowy. W tym przypadku czas realizacji zamówienia zostaje wydłużony o czas realizacji przelewu.
Zachęcamy do zapoznania się z informacjami o płatnościach.
Na koniec wciśnij przycisk
Po potwierdzeniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia.
Będziemy Cię informowali drogą e-mail o zmianach w statusie zamówienia.
Jeżeli informacje zawarte w instrukcji nie wyjaśniły wszystkich Twoich wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami.